Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Test - σαμπουάν LE PETIT MARSEILLAIS


Και ξεκινάω την πρώτη μου αναρτηση στα test προιοντα με το σαμπουαν LE PETIT MARSEILLAIS για προστασία και αναδόμηση, όπως υπόσχεται, με εκχυλισμα ελαιοδενδρου και γάλα ακακίας. Το μαλλί μου είναι αρκετά ταλαιπωρημένο με φθαρμένες άκρες, πέρα λοιπον από μια μασκα, serums κλπ σκέφτηκα πως και το σαμπουαν που θα χρησιμοποιώ θα πρεπει να είναι πολύ απαλό για τα μαλλιά μου. Ετσι είπα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο, το οποίο είχε και πολύ δελεαστική τιμή γύρω στα 2,οο ευρώ και κάτι για 300 ml προιοντος.

Το αποτέλεσμα:

Κορίτσια είμαι πολύ ικανοποιημένη από το σαμπουαν! Κάνει δουλειά στα φθαρμένα μαλλιά και με το παραπάνω! Είναι απίστευτα απαλό, κανει αφρό και με λίγο προιον και μυρίζει φυτικά και  υπέροχα! Οι άκρες μου έχουν επανέλθει μετά από 3 φορές λουσιματος, πολυ πολυ ικανοποιημένη, φυσικά θα το ξαναπάρω!

Το έχετε δοκιμάσει?  Περιμένω τις απόψεις σας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου